Reklamace a vrácení zboží

Pro reklamaci či vrácení zboží vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.

Po odeslání formuláře obdržíte přesný popis, jak postupovat dál.

 

Podmínky pro vrácení zboží: 

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží.

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

  • v tomto případě, má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu.
  • zaplacené peníze za způsob platby - dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem).

b) Reklamace (uznaná)

V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.